pack with me // my first video!

03:06:00

Heute wollte ich euch gerne zeigen was ich alles so für zwei Wochen Urlaub mitnehme. Ihr könnt mir also quasi beim packen zusehen, weil ich es etwas umständlich fand alles was ich mitnehme zu fotografieren habe ich mich dazu entschieden ein Video zu drehen. Es ist mein erstes Video und natürlich noch ziemlich Verbesserungswürdig aber ich hoffe das es euch trotzdem gefällt.

Hey there for todays blogpost I thought it might be interesting showing you guys what I bring for a two weeks long vacation. Since it would be a lot of work to take picture of every single piece I'll take with me I thought it might be better to create a video. It is my first video and definitely not perfect but I still hope you guys enjoy it.





You Might Also Like

0 Kommentare

Cestmoimoncherie by Celine. Powered by Blogger.